пятница, декабря 06, 2013

Мои первые сеты (часть 1)

GR: Κάποτε, ήμουν σίγουρη ότι, το να σετάρεις ρούχα, είναι προνόμιο τους στυλίστες και imagemakers. Αλλά, δοκιμαζώντας να το κάνω μόνη μου, κατάλαβα ότι αυτό μπορεί να μας βοηθήσει γρήγορα να φτιάξουμε την γαρνταρόμπα μας και το ερώτημα "Τι να φορέσω σήμερα;" Θα εξαφανιστεί από μόνο του ... Θέλετε να δείτε τι βγήκε από αυτό;


RU: Раньше я была уверенна, что составлением сетов, занимаются исключительно стилисты и имеджмейкеры.. Но, попробовав сделать их сама, я убедилась. что составление сетов, поможет нам быстро разобрать наш гардероб и вопрос "Что надеть сегодня??" отпадёт сам собой... Хотите посмотреть, что у меня из этого вышло??




GR: Αλλά στην αρχή, λίγα λόγια για τις αγορές μου ..
Τον Οκτώβριο, μου έτυχαν αυθόρμητες αγορές. Μαζί με την κόρη μου απλά έκανα βόλτα στο εμπορικό κέντρο της Αθήνας και χάζευα τις βιτρίνες.
Και ξαφνικά έπαθα κάτι! Ακόμα και η γκρίνια της μικρής δεν με σταματούσε. Αναγκάστηκα όμως να κάνω μαζί της μια συμφωνία - «Κάτσε ήσυχα στα δοκιμαστήρια και στο τέλος υπόσχομαι να σε πάω σε μια καφετέρια όπου πουλάνε το αγαπημένο σου παγωτό!". Το παίδι μου "πουλήθηκε" χωρίς δεύτερη σκέψη και βοήθησε με με τα ψώνια, περιμένοντας για την αγαπημένη της λιχουδιά.
Μάρκες όπως H & M, ZARA, BSB, BENETTON και BERSHKA συμπλήρωσαν την ντουλάπα μου.Και αμέσως γίναν "φίλοι" με τα υπόλοιπα αγαπημένα μου κομμάτια. Αυτό το φθινόπωρο νιώθω πολυ ήσυχη και ήρεμη. 
Ως εκ τούτου, οι νέες αγορές μου κυρίως σε παστέλ, γκρι, μαύρο και άσπρο χρώμα. Έδωσα την προτίμηση μου σε ζεστά και άνετα πουλόβερ, ευτυχώς στην Ελλάδα μπορούμε να τα φοράμε σχεδόν ολόκληρο το χειμώνα χωρίς υπερ φορτιζουμε το ντισιμό μας με με περιττά ρούχα.
Οφείλω να ομολογήσω ότι, σεταρισμα ρούχων μου έδωσε μεγάλη χαρά. Δεν το περίμενα! Αν και χάλασα πολύ χρόνο, προκειμένου να πετύχω το καλύτερο αποτέλεσμα.


RU:
Но, в начале, несколько слов о моих покупках..

В октябре у меня случился 
спонтанный шоппинг. Я просто гуляла в торговом центре Афин с дочерью, рассматривала витрины, присматривалась. И тут меня понесло!! И даже ворчание Женюши меня не остановило. Хотя пришлось пойти на хитрость. «Ходи со мной смирно по примерочным и в конце посидим в кафешке, где продают твоё любимое мороженое!!» На что она «купилась» без лишних размышлений и даже помогала мне с покупками, в ожидании любимого лакомства.
Марки 
H&M, ZARA, BSB, BENETTON и BERSHKA пополнили мой гардероб.
И сразу же подружились с уже любимыми мною вещами.
Настроение у меня этой осенью очень какое-то спокойное.
Поэтому и новые покупки получились в основном в пастельных, серых и чёрно-белых тонах. Своё предпочтение я отдала тёплым и уютным свитерам, благо погода в Греции позволяет носить их почти всю зиму, не перегружая их лишней верхней одеждой.
Должна признаться что, составление сетов доставило мне огромное удовольствие. Вот уж не ожидала!! Но и времени было потрачено очень много, для того чтобы добиться максимально лучшего результата.
Сегодня я покажу Вам первую часть своих покупок и сеты, которые у меня вышли..

●▬▬▬▬▬▬▬▬▬●✿●▬▬▬▬▬▬▬▬▬●


GR: Λοιπον, ας ξεκινήσουμε?
1. Έχω δοκιμάσει πολλά και διάφορα καπέλα. Εξάλλου καιρό τώρα θέλω να αγώρασω ενα. Τελικά διάλεξα αυτό έδω με μεταλλική αλυσίδα.


RU:
Ну что же, начнём?
1. О шляпе с полями я мечтала давно, но после того как я перемерила не малый десяток, я распрощалась со своей мечтой. И мой выбор пал на вот такую 
кепку с огромной металлической цепью:



GR: 2-3. Δύο ζευγάρια κολάν - το ένα με δερμάτινα ένθετα, το δέυτερο με λορίδες απο στρας στα πλάγια, τα οπία πολυ φοβάμε να πέσουν μέτα από το πρώτο πλύσιμο. )))

RU:
2-3. Две пары леггинсов – одни с кожаными вставками, другие с лампасами из стразов, которые, чует моё сердце, отвалятся при первой же стирке. )))



GR: 4. Αυτό είναι ένα μακρύ κρέμ πουλόβερ με 2 αετούς (όπως καταλαβαίνω  πριντ με αετούς είναι η νέα τάση ).

RU:
4. Это удлинённый кремовый свитер, с 2мя орлами (как я поняла орёл это новый тренд).



GR: Και εδώ είναι μερικές επιλογές πως σκέφτομε να το φορέσω:

RU:
А вот пара вариантов как я собираюсь его обыграть:




GR: 5. Το επόμενο πουλόβερ με ασπρόμαυρες ρίγες που αγαπώ ιδιαιτερα, επίσις μακρύ με ασύμμετρο κοψιμο.

RU:
5. Следующий свитер в чёрно-белую полоску, которую очень люблю, тоже удлинённый с асимметричным низом.


GR: 6. Αυτό το μπουφάν δεν θα μπορούσα να μην το αγοράσω, δεδομένου ότι η τιμή μου φάνηκε ακόμη καλύτερη! Μόνο € 89 .. Το μόνο μειονέκτημα - δεν έχει τσέπες .

RU:
6. Мимо этой куртки я не смогла пройти мимо, тем более что цена мне показалась даже очень-очень!! 89 евро.. Единственный недостаток - ни одного кармана..





GR: Εδώ η φαντασία μου άρχισε να παίζει, και μου βγήκαν μερικά σύνολα για το καθημερινό και για το βραδινό ντύσιμο.RU: С ней моя фантазия разыгралась, и у меня вышло несколько вариантов на каждый день и на выход:






GR: 7. Αυτό το γούνινο γιλέκο ήθελα να αγοράσω από πέρσι. Επίσης, δεν πιστεύω ότι θα αντέξει γιά πολύ, αλλά για μία σεζόν είμαι σίγουρη ότι θα είναι ότι πρέπει.

RU: 7. Эту мохнатую жилетку хотела купить ещё в прошлом году. Тоже не думаю, что долго выдержит, так как качество оставляет желать лучшего, но на один сезон я уверена её хватит.




GR: Να το συνδυάζω σκέφτομαι κυρίως με φορέματα. Κάπως έτσι:


RU: Носить предполагаю в основном с платьями. Как-то так:








GR: Όπως μπορείτε να δείτε και μόνοι σας κοιτάζοντας αυτές τις εικόνες, τώρα ουσιαστικά τα χέρια μου είναι ελεύθερα.Δεν χρειάζεται να κρατάω όλα τα σύνολά μου στο κεφάλι μπερδεμένα, κάθε φορά που ετοιμάζομε κάπου, αρκεί να διαλέξω μία από αυτές τις φοτογραφίες.Συνεχίζεται...
RU: Как Вы сами можете убедиться, глядя на эти картинки-сеты, у меня теперь практически развязаны руки.. Одно дело держать все наши образы беспорядочно в голове и совсем другое, собранные воедино на фото.
Теперь каждый раз когда я собираюсь, мне достаточно просмотреть их, и выбрать нужный сет..
Продолжение следует...

С уважением
Vladi Lena

Комментариев нет:

Отправить комментарий